Torsdag



En dag kvar till helg, är så helt otroligt trött så ska bli helt underbart att vara ledig. Efter att jobbat kväll-dag och sen kväll-dag igen kombinerat med dåligt med sömn och ännu tidigare Wilde morgnar så är det inte så konstigt att jag är trött kanske?!

Idag har jag iallafall jobbat, sen hem och klippte gräs. Min redan skrotade rygg protesterade kan jag lova men skam den som ger sej eller? Gräsmattan är klippt och ryggen värker, detta efterföljdes av bad och bus med Wilde och sen stod det teammöte hos Malin på schemat och som vanligt bjöds det på gott och jag vann än en gång "dörrpriset". :)

Skattepengarna landade på kontot idag med, känns bra även om det mesta kommer att gå till tex bilskatten. Yepp aningens störande kanske, betala skatt med skatteåterbäringen liksom men men. Även en liten tur till Ikea för att köpa hylla och matta till Wilde ska det bli och misstänker också att jag kommer att råka ramla in på Lindex och köpa mej ett par jeans imorn. Hoppsan hejsan. Resten av pengarna ska delas mellan vardagen, midsommar och ULLARED!

Nu ska jag avrunda här och sörja att det inte är nåt Revenge, kan säga att jag gillar inte säsongsavslutningar. Varför kan dom inte bara visa bra serier jämt?





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0