Tisdag i bilder



Började dagen med utflykt tillsammans med Wildes dagis till Solhagen. Leta efter Pippi, äta grillade hamburgare och tårta. Vi var där mellan 9 och 12. Sen kan jag lova att det var en liten kille som var sliten.  


"Titta pappa jag fick en medalj för att jag hjälpte till att hitta Pippi"




När vi kom hem hade en arbetskamrat varit här och lämnat en liten toa pall till Wilde, så gulligt och omtänksamt tycker jag. Wilde var supernöjd också för nu kunde han skvätta ännu mera med vatten. :)




Sen åkte vi och hämtade ett litet paket:



Vad var det i paketet tro???? :)




Blev superbra tycker jag! Och Wilde gav dom godkänt vid provsittning. Tummen upp för Leksaksjätten där dom kommer ifrån, supersnabb leverans, bra priser, brett sortiment och i paketet gömde sej också lite extra saker till Wilde.

 

Ett gäng riktiga fulingar men Wilde gillade sin lilla gåva.


Förresten kommer ni ihåg tröjan som jag var så glad för att jag äntligen fått tag på? Fick mejl förut om att det blivit fel i lagersaldot så jag kommer inte att få nån. Så tråkigt!  


Nu ska jag försöka hitta lite energi och plocka undan här sen blir till att lata sig fram tills sovdags. Imorn upp och jobba och klockan 13,30 ska vi vara på BVC för vägning mätning och även vaccination tror jag? Ska även gliiiida förbi lindex en sväng, rea start imorn och det kan man ju inte missa eller huuuuur? ;)





Kommentera
Postat av: Sandra

Är det USA-koftan du syftar på så finns den hos "In My House" för 299;-. :)

2012-06-12 @ 20:19:55
Postat av: Emelie

Men gud va snabba dom var då !!

Tyckte det var "igår" du beställde dom :)

Så himla snyggt !!!! Allt ihopa !



Hehe nej det är egentligen inget speciellt som händer på torsdag, ska ner till Åmål och hälsa på Icka :)

Ville bara skapa lite nyfikenhet, "vill man veta vad som händer på torsdag så måste man ju gå in och läsa min blogg" ;)



2012-06-12 @ 22:37:15
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kolla på rutstore.se,kostar 199:- där!

2012-06-12 @ 22:46:38
Postat av: Sandra

USA-koftorna finns även på den nyöppnade Sportaffären i Strömstad - värt att ta sig en kik, hur mycket som helst :)

2012-06-13 @ 09:11:26
Postat av: Sandra

Tack för tipsen allihop :)

2012-06-13 @ 18:43:52
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0