6 juni



Trött som få, har inte varit nån bra natt. Wilde har en förkylning på gång och har sovit väldigt oroligt och sover han dåligt sover jag dåligt. Han var dessutom vaken mellan 04,20 och 05 innan han somnade om och sov till 06. Pjuh! Konstigt det där, igår när vi skulle upp fick jag väcka han halv 7 för att vi skulle hinna iväg i tid till dagis men idag när vi får sova ja då sovs det inte. Hoppas det inte blir nån jobbig förlylning nu bara, vi som ska på dop på lördag. Just nu bara snorig, nysig, grinig och som sagt sovit dåligt och jag håller tummarna för att det räcker så och att vi slipper feber&hosta.

Jag ska jobba kvällen idag jag en lång sådan, lite drygt men gott med timmar och denna veckan har jag precis skrapat ihop det timmar jag behöver. Tänker inte jobba en sekund mer och ska med gott samvete vara ledig hela helgen igen. Nya tag till veckan igen sen. Har varit ett par bra veckor nu och jag håller tummarna för att det fortsätter på det viset. Fast det är ju lite som en bergochdalbana det där men som sagt, jag håller tummarna

Förövrigt längtar jag tills den 20 då bilen rullar mot Ullared. Underbara underbara ullared. :) Bara 14 dagar kvar nu..... Och innan dess MÅSTE min bil vara klar. Som så många andra saker förvisso, hum undrar om tid kan köpas nånstans?



Picasso i farten, tänk att ungen är så glad i att måla och rita? Allt går att rita på minsann, händer, bord, papper och golv.

  

Kommentera
Postat av: Jessica

Åhh, ska du till Ullared?! :))

Har du lust att köpa med sängkläder till Nova isf?

Ikeas sängkläder är såå fula :(

2012-06-06 @ 19:02:40
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förresten vilken snygg kofta du köpt!!!



Hehe ja allt gå att måla på, vänta bara tills han upptäcker väggarna/tapeterna ;)

Nej skämt å sido, skulle tyckt det var jätte bra om Nova med kunde sitta så:)



Hmm vet inte vad jag ska kalla att det är, men toppen är till för dinappen iaf. Men den är liksom hård ^^ Men är helt kär i borsten !



Längtar med till Ullared !!!

2012-06-06 @ 20:30:26
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0