Systemkamera

 
Idag fick jag min försenade födelsedagspresent av hjärtat, en digitalsystemkamera. Fatta hur glad jag är eller? Har drömt om en sån hur länge som helst. Tack hjärtat! ♥ Längtar tills batteriet är laddat så jag kan testa den :)
 
Förutom detta är det måndag, jag har fått en massa gjort. Varit till banken, varit på facket och skrivit in mej som apo/skyddsombud. Ska bli riktigt kul med nya utmaningar, nåt nytt att lära sig. Dessutom kommer jag få gå utbildningar m.m. Precis vad jag behöver, få utvecklas och lär mej nya saker :)
 
Här hemma har jag klippt gräs, tvättat , plockat och renbäddat. Blivit sönderbiten av broms när jag klippte gräs, har ont på bakisdan låren och rumpan tack vare dom jävlarna. Lagomt till natten kommer betten förmodligen ha storleken av puckar som alltid när jag blir biten.
 
Ska jobba kvällen idag och likaså gör hjärtat för det är kvällsvecka igen så mamma kommer hit och är hos plutten medans vi jobbar.
 
Imorn är jag ledig igen, undrar vad vi ska roa oss med då? Hoppas solen lyser iallfall så vi kan vara ute.
 
Hade tänkt avsluta med lite bilder som vanligt men blogg.se hade tydligen andra planer. Blir tokig på tekniska saker, internet, min telefon etc när det inte funkar som den ska :/ Sånt ska bara fungera och inget annat.
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0