Onsdag snack

 
Började dagen med att jobba ett pass, hämtade sen Wilde på dagis. For och handla och sen hem. Har varit en lång eftermiddag, jag har varit lite trött och känt mej lite ensam. Wilde har inte bara varit lite trött utan super mega trött och ALLT har varit fel. Han har ramlat, snubblat och slått sig var 5 e minut, gråtit hysteriskt för att i nästa stund skratta som en tok. Jisses inte lätt att vara liten, till slut kröp han iallafall upp i knät på mej och höll på att somna. Då var det dags att stoppa lillhjärtat i sängen så han fick sova på riktigt. <3 Förövrigt börjar han visa upp en sjuhelvetes vilja, härligt att se men man kan nog bli tokig på de efter tag med. :)
 
Jag håller på och kokar på en köttgryta nu jag, tror den kommer bli galet god bara den kokat klart sina 2 timmar. Till den ska det serveras alldeles perfekt ris också. Rena lyxmåltiden såhär i min ensamhet.
 
Grubblar på om jag ska orka  mej med iväg till Borgvik till helgen, skulle vara kul men börjar jobba 7 på söndagen så då får det verkligen inte bli nåt krångel utan att man kommer hem i tid och så blir det till att ta det väldigt lugnt under kvällen. Tål att grubblas på detta. Bästa skulle ha varit att kunna byta bort turen helt men verkar helt omöjligt tyvärr, skulle kunna jobba söndag kvällen eller lördagen istället men ingen att byta med.
 
Inga nya bilder tagna idag så blir till att slänga med ett par gamla istället. Till lördagen ska Wilde får leka modell hela dagen så jag får utforska nya kameran lite mer. :)
 
 

Kommentera
Postat av: michaela

Coolaste tröjan ja ;)

Svar: Absolut :)
Sandra

2012-07-12 @ 19:51:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0