God morgon torsdag

 
Denna dag startade strax efter 5, vart får ungen sin energi ifrån? Sov 5 minuter på hela dagen igår, la sig senare än vanligt och studsar upp klockan 5? Jaja bara det inte blir nån vana att gå upp 5 nu så, kan ta det när dagis och jobba börjar igen sen nu är det semester och då vill vi sooova!
 
Igår hade vi en social dag, trevligt det. Wilde var helnöjd men ville helst inte att varken Ingela eller moster skulle åka hem igen. Sötisen! Wilde fick en jättesnygg blixten tshirt av moster, passade perfekt och invigs idag :) Var förresten förbi erikshjäpen igår med och där fick vi tag på en resesäng till Wilde. perfekt det, nu kan han sova vartsomhelst :) Denna ska invigas hemma hos Ingela till annelundsfesten.  
 
Igår kväll lekte vi salong här hemma, hjärtat har gjort massor av ljusa slingor och jag gjorde två breda i underhåret eller hur man ska säga. Sådär bra resultat på mej änsålänge men förvånasvärst blond ändå. En omgång till ikväll så blir det bra sen. :)
 
Snart iväg och träna nu, jag drar mej för det och känner mej inte alls pepp men spark i baken och iväg gäller.
 
Längtar tills imorn, hel dag i karlstad med shopping och mina fina killar. Och tills lördag då förmiddagen ska tillbringas med syster och jag ska få mitt hår färgat och till kvällen då det är fest! :)
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0