Flera dagar

 
Nu var det ett tag sen jag uppdaterade i text, har hunnit med både det ena och andra sen sist och har lyckats fylla alla dagar. Vad har jag roat mej med då?
 
I torsdagskväll var syster här och umgicks, vi käkade gott, färgade mitt hår och så fick jag en riktigt grymt bra födelsedagspresent. Fick den i förskott för hon var rädd att jag skulle hinna köpa själv annars :)
 
Fredagen var det jobb och en tur till Åmål som gällde.
 
Helgen har som ni nog förstått ägnats åt vårat hem, var skönt att ha tiden för en gångs skull. Bra helg var det och jag är så nöjd med förbättringarna, förändringarna och allt det nya.
 
Igår började jag dagen med att ha Emma och Catrine med barn här på fika. Ungarna härjade och vi tjatade och fikade. Var över en månad sen sist vi sågs så det var verkligen på tiden :) Lika trevligt som alltid iallafall. På kvällen sen vankades det jobb.
 
Idag var jag ledig igen och dagen har tillbringats med Sandra och William. Vi har fikat på holgers, kollat på stan och sen åkte vi hem hit och gjorde mat. Bra barnmat=korv m bröd =) Ses alldeles för sällan, men till semestern ska vi förhoppningsvis hinna med att hitta på nåt roligt.
 
Imorn ska jag och Wilde dra oss mot Karlstad på morgonen, beiktiningstid 8,40 för audin. Jädra mas att behöva åka till Karlstad för att få bilen besiktad men är mer eller mindre kört att hitta bra besiktingstider nu så fick passa på när det väl dök upp och jag hade möjlighet att åka. Kan ju inte köra runt med körförbud hur som helst så och det var 2½ vecka kvar tills det fanns tid i Säffle.
 
Efter Karlstad turen ska jag försöka hinna med nåt vettigt innan jobbet kallar. Väntar 4 dagar på raken med jobb nu sen är jag ledig till söndagen igen. Så jäkla gött med schema och ordning i mitt liv, hade dock gärna skippat helgerna nu när det är sommar. Men 1 hel och 2 halva jobbhelger kvar till semestern så =)
 
På torsdag vankas det kalas 2 timmar efter att jag slutat jobbet, har förberett det mesta men vet inte hur jag ska hinna med det sista? Är det de som kallas välplanerat?
 
Blev ett långt inlägg detta, lika bra liksom så ni inte sitter ovetandes om vad som händer i mitt liv ;)
 
Lite kort ska det bli med såklart.
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0