Onsdag

Jisses vilken seg morgon, idag var det tungt att gå upp. Wilde vakna tio i 7, jag tände lampan och nästa gång jag kollade på klockan var hon kvart över 7 och Wilde satt och hojta, jag hade somnat om jag. Direkt man skulle ut från täcket kunde jag konstatera att det är kallt ute idag, ja för att det även är kallt inne.

Förkylning på G med, just love it. Tät i huvudet, skum i halsen och huvudvärk. Och vid minsta lilla förkylningsymtom kommer halsbrännan som ett brev på posten. Kan nån förklara det för mej? Innan helvetetets halsbrännan i väntan på Wilde hade jag kanske haft det 1-2ggr någonsin, och nu får jag det så fort jag har minsta lilla förkylningssymtom? Vad är sambandet?

Ska till BVC i eftermiddag för 1 årskoll och vaccin. Ska bli spännande att se vad stor han blivit, men tanken på vaccinet ger mej ont i hjärtat. Stackars plutten att bli stucken. Men men vaccin är bra så. :)

Ikväll ska jag iväg och ha en TW demo, det är taggad för :) Ska bli trevligt.  

Annars ska jag tillbringa dagen i tvättstugan. Verkligen välbehövligt för snart har Wilde slut på byxor och alla mina bästa tröjor är smutsiga.









Kommentera
Postat av: Mli

Åh vilken underbar heldress Wilde har på sig då !

Är det den ,, vad heter den nu igen ,, nej jag kommer inte ihåg ^^

Men fin var den !!



Det gör det bara allt lbi klart ,, mest nervös är jag för "dom som börjar på s" här i säffle...



Åh jag längtar med som bara den efter att få köra igång,, nu måste vi ju vänta ut dumma förkylningen bara...

2012-01-25 @ 22:00:42
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0