Måndag

Sitter här och känner mej lite halvförkyld, tät i huvudet och seg i kroppen. Kunde ju lika gärna kvitta om ni frågar mej! Hursomhelst har jag inte tid att bli sjuk denna veckan. Idag ska jag ta en tur ut och se om man inte kan fixa lite födelsedagspresenter. Även kolla om det finns nån mössa till mej för jag har tappat bort dom enda 2 mössorna som är är okej att gå utan för dörren i. Hur jag kunnat tappa bort dom vet jag inte, men jag misstänker att jag lagt dom och ett antal vantar på ett sånt där bra ställe. Ska även städa och tvätta idag, och eventuellt få Jessica och barnen på fika. Det är nog ungefär det jag hinner med idag. Resten tar vi imorn. :) 

Förövrigt vem fan snodde snön? Jag gillar snö, ville ha den kvar men men.. Enda vi fick ut av denna snön var det dom inte är kul med snö nämnligen skottningen. Hoppas iallafall att de kommer ny snö snart igen. 



Klapp klapp

 


Kommentera
Postat av: DB

vill oxå ha snö!

2012-01-03 @ 00:04:15
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0