Koll på läget?!

Jag brukar ha koll på läget men idag vetifan vad det blev av denna dagen. Skrev imorse att jag inte ville stressa i onödan, nä inte onödan men det lyckades jag. Blev jättestressigt och med 20 minuter kvar tills vi skulle vara hos tandläkaren lyckades jag även med att slå ut flaskan med oskakad välling över hela kökgolvet medans Wilde satt på golvet och skrek på mej. Gömde kletet under ett gäng kökshanddukar, gjorde ny välling och sen iväg. Satt och satt i det där rummet och började undra varför det tog sån tid, jo men det fick sin förklaring i att jag var en timme för tidig. Suck på mej själv.

Jaja när det väl var dags för tandläkarbesök gick det fint, han blev lite förbannad när det skulle kikas i munnen bara men det hade jag redan räknat ut ;) Fick mej en släng av jag är dålig mamma känsla hos tandläkaren, egentligen borde man gå till tandläkaren innan man fått barn ens? Kändes som man gjort en massa fel.. Men Wilde var nöjd iallafall för han fick en gullig tandborste med ett fordon på, den släppte han inte i första taget. :)




Efter tandläkaren tog vi en sväng på stan, lindex hade 2 för 1 rea och jag och Wilde hade 200:- var i presenkort där så trots att jag vet att ungen inte behöver massa mer kläder kunde jag inte låta bli att shoppa lite. Tyckte att vi fick det för trots att han har så enormt mycket kläder. :) Jag själv fick mej 2 nya bh-ar, tråkigt men välbehövligt. På lindex blev det iallafall jeans, fleecejacka, basbody och en bamsepyjamas till Wilde och som sagt 2 bh-ar till mej och ändå har vi presenkort kvar där :) Var även på kappahl, köpte 4 par strumpor med halk grejer på, velourbyxor och en body. Där har jag nu 450:- kvar i presentkort :)



Lite av dagens nya, älska shopping! Jeansen och fleecejackan är så jädra snygga så klart dagens bästa köp.


Förövrigt har Wilde blivit tagen för att vara en tjej två gånger idag, trots svart jacka med disneys bilar på, svart mössa och blå napp. Och jag har fått höra att jag är rund, nog för att jag är det men ändå så säger man väl inte? Var en person som jag inte träffat på nog tio år, hälsade på henne och hon tittar på mej, ler och säger det är väl Sandra? Du har blivit så rund så jag var inte helt säker först. Även hon som sen trodde att Wilde var en tjej, den andra som trodde Wilde var en tjej var en arbetskamrat som jag sprang på vid hermes.





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0