God morgon

Idag är jag en smula trött, Wilde vaknade 5 för en flaska välling, han somnade snällt om men jag kunde inte somna jag. Eller jo jag somnade 20 min innan han skulle gå upp och hej vad pigg man blir då. Jaja kaffe fixar nog det, och att det snart blir ljust ute. :)

Idag ska vi ta en tur ner till Åmål och gratulera mormor som fyller år. Ska även svänga om soptippen på väg dit för har en massa skräpsäckar från Wildes rum. Annars inga stora planer för denna dagen men resten av veckan har vi och göra på. Imorn ska vi till långserud för ett försenat 1 års kalas för Linus. På onsdag fyller Wilde 1 år. Torsdag blir det hörnan, lördag ska vi ha släktkalas för Wilde och på söndagen ska jag ha tupperware demos. Ingen risk att bli uttråkade iallafall :)

Nu ska jag ta och dricka upp kaffet,  plocka i och ur diskmaskin och sen ta en omgång i tvättstugan innan det blir till att göra sig iordning. 


"Jag kan själv"


"Det ska börjas i tid ;)" 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0