God morgon

Vad gott jag har sovit inatt!! Alldeles så jag verkligen inte hade nån lust alls att gå upp. Wilde vaknade med solskens humör, höll på och härja runt i sängen så jag bara tände lampan så kunde man ligga och dra sig en stund innan uppgång. Fick mej ett gott skratt åt Wilde som tände sin nattlampa medans han härjade runt och sen gjorde ihärdiga försök att släcka den, han la kaninsnutten över men det lyste igenom, försökte att stoppa den under täcket och till slut blev han förbannad och skulle kasta iväg den men den studsade bara mot spjälorna. :)

Idag har vi en ganska lugn dag, hemma på förmiddagen och sen vid lunch tid blir det en promenad till stan och möta Jessica på en fika. Får nog handla lite också för ekande tomt på både frukost mat och drickbara saker nu efter att vi ätit frukost.

Igår var vi ute hos Emelie och Nova på kaffe och långpromenad, jag hade köpt med mej semlor och såg fram emot att mumsa i mej den. Så kul att jag då hade köpt vaniljsemlor. Grattis, halva nöjet med semlan är liksom mandelmassa kletet. Men den som väntar på nåt gott?!

Igår kväll gjorde vi klart fondväggen i Wildes rum, blir så bra så! Taket är målat sen tidigare, så kvar är resten av tapeterna, golv och lister. Ska måla runt fönstret med och det tror jag att jag ska försöka mej på ikväll. Vi har lite beslutsångest om tapeterna till resten av rummet. Randigt eller enfärgat? Får se vad det blir, vi ska kolla runt i Karlstad på lördag.






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0