Gäsp

Idag blev det upp tidigt, en viss liten herre som klev upp först av alla och tände sin nattlampa och satte igång att härja. Så söt så det är inte klokt men han hade gärna fått gått upp nu vid sju och inte före sex. Men vilken skillnad det är när han vaknar och roar sig själv en stund, helt underbart att hinna vakna innan man går ur sängen. :)

Igår blev det mycket promenerande för min del, tidspessimisten i mej tyckte att det nog var dags att gå hemifrån vid 11 för att hinna handla innan jag skulle träffa Jessica, bara att jag klev ut från Ica och hade handlat klart när klockan var 12 och vid ett-halv två skulle jag träffa Jessica. Det blev till att promenera i väntan, hade trevligt sällskap av Sandra i telefonen i nästan 1½ timme så det var helt okej att ha lite tid över :) Upptäckte att Wilde sitter i Mannes skyltfönster, så himla fin bild så. Våran fina unge! Sen blev det dags för fika på domus och Wilde busade med sina kompisar en stund. :)

Idag ska vi iväg till Hörnan och efter det blir det en promenad med Emelie och Nova. Annars är inget mer planerat idag, behövs inte heller för det är fullt tillräckligt. :)



<3


Kommentera
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Tack vad go du är! Men vilken söööt bild! <3

2012-01-19 @ 20:01:49
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0