Vad gör vi? Nu kör vi!

Idag är det dags, idag är dagen då jag började träna. Hepp hepp, hade nån sagt det för 2 månaders sen hade jag sagt öh va det trodde du? Men efter att ha funderat så bestämde jag mej för att det var dags att förändra. Så idag blir det introduktion och sen träning på Etage5 med min fina vän Emelie. Jag är taggad! Har dock ett liiitet problem, inga skor att ha på mej. Får väl ha mina en smula för små Puma drift cat idag och nästa gång det är dags har förhoppningsvis skorna jag beställde igår kväll kommit. Använde mitt presentkort på Brandos igår och beställde ett par Reebok princess. Egentligen ville jag ha ett par Easytone men det räckte inte presentkortet till så det får jag införskaffa när jag ser att jag faktiskt kommer att fortsätta med det detta + har lite mera plus på kontot. Så tills dess kommer jag att trampa runt i ett par såna här:


Jag tyckte dom var lite fina, för det var minst lika noga att dom var fina som att dom var något jag hade råd med ;)

Nu ska jag och plutten äta frukost, han ska få vara hos Farmor sen medans jag är iväg. Blir kul för honom det :) Och i eftermiddag sen kommer Sandra&William :)


Kommentera
Postat av: Mli

Åh nu ser jag din nya design !

Fin !! Fick lust att byta med nu:)



Tack själv !!

Åh det känns super bra med gymmet !

Kunde inte känts bättre! Längtar tills måndag !!



Dom skorna kommer passa jätte bra till träningen !

Och dom är fina med :)



Var det det som var restat ? Är så himla nöjd med alla sakerna ! Och ja locket på optimumen gick inte att stänga först ;)

Haha var jätte nära på att ringa till dig och säga att "mitt lock är det nog fel på iaf" men sen så sen fick jag igen det ;)



Hehe ja visst är hon ;) Blev så fint satt ;)

2012-02-02 @ 20:49:35
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0