Tisdag

Idag kommer att bli en lång dag, skrutten tyckte att 05,20 var en bra tid att vakna. Och ja det kan man ju tycka men det funkar inte i praktiken så hans humör är redan på glid vilket är ganska typiskt en trött Wilde. Gråter och hänger i byxbenen ena sekunden för att skratta gottoch vara jättenöjd  i nästa.

Jaja vi ska snart äta frukost och sen se vad dagen har att bjuda på. En promenad får det bli fram på förmiddagen annars har jag inte tänkt mig nåt speciellt. Bara njuuuta av lugnet för snart är det slut på friden. Kanske ta en omgång i tvättstugan med, kan inte förstå vart all tvätten kommer ifrån? Har nog åtminstone 4 maskinen att tvätta trots att jag tvättar mer eller mindre varje dag.




Gårdagens busunge!


Kommentera
Postat av: DB

Jag förstår att det blir mycket med bebis och hund och speciellt om dom inte fungerar tillsammans! Man måste ju tänka på barnets bästa och ni verkar ha hittat ett bra hem till hunden. Bo på landet och ha en hundkompis, vilket lyx :) Och såklart ska man inte behöva förklara sig i bloggen för det som händer i ens liv, men jag var bara lite nyfiken.. =) Men förstår varför du valt att inte skriva om det.



Gud så tråkigt med katten.. =/ Hoppas det går bra med er och att du får något roligt att se fram emot snart!

2012-02-21 @ 18:23:23
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bus unge :)



Hehe nej det har etsat sig fast ;)

Men han var så rolig när han vinglade fram där i lghtn alldeles groggy ;)

Den andra katten den fick vara på toan första timmen efter , tror vi lärde oss nått av första gången ;)

Hehe



Åh är jätte nöjd,, alltid kul att vinna nått :)

2012-02-21 @ 19:58:01
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, men det förstår jag, han va ju så mysig <3

Jadå, det mesta är fixat nu, bara dagistider, elen och lite annat tjaffs kvar :)

Kram

2012-02-22 @ 07:42:23
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0