Skräp

Ja ungefär så känns det just nu, skräphelg. Skräpframtid och tjaa skräp helt enkelt.

Helgen har varit ja.. Lördagen var jag trött, lessen och på dåligt humör hela dagen. Totalt slöseri med en lördag. På söndagen bestämde jag mej för att det skulle vara en bra dag, sovmorgon, mys och sen en omgång i solariet och på gymmet. Hem och städa, fick kaffe besök. Nattade skrutten och hade precis satt oss ner att äta när det knackade på dörren angående Kurre och helgen avslutades på väldigt ledsamt sätt. :( Trots det som hände så grejade vi iallafall lite i Wildes rum och fick upp några tapetvåder innan det var natten.

Denna dagen började med att vi åkte och hämtade våra fina vänner Emelie&Nova, åkte till affären och handlade sen hem och förberedde för en liten TW demo. Blev inte så många som tänkt men vi hade det trevligt och ungarna är ju underbara! Efteråt blev Emelie och Nova kvar, vi åt lunch och bara slappade.

Jag har även fått min placering idag på eftermiddagen och delvis en schema rad. Inte alls som jag hade hoppats på är det. Har iallafall sökt två tjänster idag och så får jag väl hålla tummarna. Känner verkligen att jag inte har ett  jävla skit att se fram emot nu. Behöver nåt roligt att se fram emot.

Äh ska inte vara sån nu, ska avrunda här och kolla på familjen Annorlunda. Älsklingen grejar i Wildes rum och det blir så himla bra!


Busunge!


Kommentera
Postat av: Emelie

Nej FAN hur kan jag glömma familjen annorlunda,, enda programmet jag följer ^^ Skit också.



Tack för den riktiga länken ;)



Och massor med kramar !

2012-02-20 @ 20:43:04
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Var fick du placering?

2012-02-21 @ 07:39:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0