Onsdag kväll

Hemmasittande sitta hemma hemmasittande....

Från och med imorn är det slut på det! Skulle egentligen ha varit på inskolningssamtal imorn förmiddag men det är framflyttat till måndag. På förmiddagen ska jag iallafall dra iväg och köra ett pass på etage. Mys med skruttunge på dagen och sen bär det av ut i Kila skogarna för ett kvällspass. Skönt att få "värma upp" i Kila där jag känner mej säker på min sak. Även fredagen ser ut på samma sätt, ja bortsett träningen då men får väl skicka ut mej själv på en promenad med vagnen.

Sen är det helg och änsålänge har jag inte en aning om hur den kommer att se ut. Förhoppningsvis får man veta imorn.

Ja mer än så hade jag väl inte att komma med, har liksom inte hänt så mycket mer än sitta hemma. Ja städat uppe och tvättat 48 maskiner tvätt då men mer spännande än så är det inte för stunden. Precis det avslut jag ville ha på föräldraledigheten, eller inte! Vi som skulle njuta och passa på att umgås med vänner dom här dagarna.. Blir inte alltid som man tänkt sig tyvärr. :(


Unge full i bus häromdagen, så härlig! 





Kommentera
Postat av: Anja

Åh så fin pöjk du har! Åh dom lockarna i håret, så sött!

2012-02-29 @ 21:23:00
URL: http://bettyooop.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0