Lördagen

Idag har är en dag med lite nytt att berätta.

Vi har varit på kalas för Maria som fyller 40 år. Det bjöds på mumsig smörgåstårta och har varit en trevlig eftermiddag där. Wildes kusin Malin har tagit massor av underbara bilder på honom, väntar med spänning på att dom ska dimpa ner på mejlen. :)

Innan vi åkte dit var jag och Wilde på Mansion och köpte födelsedagspresent till Maria och där hängde det även med en fin ljuslykta till mellan hallen. Så nöjd! Billig var det med annars hade den nog fått stanna kvar på Mansion sålänge men idag fanns inte det alternativet ;)

Och medans jag köpte en ljuslykta för 49:- bytte älsklingen bil igen. Och detta får nog klassas som det bästa bytet hittils för det är hans gamla 65 hgv som är tillbaka. Den bilen som jag har gillat bäst hitills och denna gången är jag 50% ägrae så nu blir den kvar ett tag ;)

Ännu tidigare idag, känner att jag går baklänges nu men haha. Iallafall höll jag på att göra mej iordning medans Wilde kröp runt runt, hör att han är inne i biorummet så går dit för att kika. Mitt på golvet sitter en hel nöjd unge med en stoor ostbågspåse. Mmm gåh mmm gåh säger han och ler stort med en ostbåge i munnen och en i handen. Kan man annat än smälta? Charmtroll!

och åter till nuet, melodifestival och över saltade popcorn. Jaja värre lördag kväll kan man ha men varför så jävla mycket salt på popcornen? Inte gott!




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0