Inga mirakel här inte

Wilde vaknade igen igår kväll och var så ledsen men somnade om gott med pappa på soffan. La oss tidigt sen och det var väl tur det för inatt har han vaknat 1-2ggr i timmen minst tror jag. Slängt sig runt i sängen, hostat, gråtit och somnat igen. Stackars lilla hjärta. I eftermiddag blir det en tur till VC iaf så hoppas vi han får nåt för hostan, är inte kul om han inte får sova ordentligt.

Så nu väntar åtminstone 2 dagar hemma, dagens planer och morgondagen är inställda så får vi se om han är tillräckligt pigg för babykul på onsdag. Onsdag kväll blir det nya tag med träningen för min del så hoppas jag innerligt att vi slipper mera sjukdom sen så att jag verkligen kan komma igång. För sen blir det säkert nån vecka hemma på soffan igen när det är dagis start för vad man hört är ju dom där dagis bakterierna aggresiva. 

  

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0