God morgon

Fredag och helg på ingång. Träning står på schemat, gött de! Skrutten ska vara hos farmor medans jag är iväg. I eftermiddag får det bli att handla lite och sen tänker jag rösta för att domus sjukt goda kebab ska stå på bordet. Får se om jag får medhåll. :) Se om det kan bli nån film också kanske? Om det finns nåt sevärt vill säga. Vill se Breaking dawn jag men det vet jag att jag är ensam om.  


Nu ska jag dricka mitt goda kaffe och kolla på Jake och piraterna. Morgon ro när den är som bäst, har verkligen världens bästa unge. Varje morgon sitter han i lugn och ro framför tvn i drygt en timme innan det är dags att leka/göra nånting. Vi äter alltid frukost i lugn och ro osv.



Handlade förvaring till Wilde på Lidl igår, dom med disneys bilar på och dom med bilar på i andra bilden fick han. Vad jag längtar tills det att hans rum är klart! Få göra i ordning och få ordning. Lär inte bli några problmen att fylla all förvaring iallafall. Dom som det är 3 av är redan fyllda.
(bilder lånade från Lidls hemsida)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0