God morgon världen

Jag har träningsvärk! I överarmar/axlar och i bröstmuskeln. Aj aj! Känner mej en smula stel i övre överkroppen minsann. Men det är skönt att känna att man har gjort nåt. :)

Idag är det iallafall lördag och vi ska tillbringa dagen med fina Emelie&Nova. Kolla in loppisen på medis, blir säkert en tur på stan med och kolla i affärer, promenad och fika. Funderar på om idag är dagen då jag ska handla upp mina presentkort? Eller lite till av dom iallafall. Har 400:- på kappahl och drygt 100:- kvar på Lindex. Har även rikspresentkort på 150:- men dom kan jag lika gärna spara och handla för nån annanstans än här i Säffle.  

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen göra mej och plutten iordning. Hoppas alla får en bra lördag.


Plutten blir 13 månader idag.



Jag fick ett fint kort av Emelie igår, och ännu finare är texten inuti :)


Kommentera
Postat av: Anja

Åh fy så sööt han e!:D

2012-02-11 @ 09:25:40
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Mli

Vilket underbart foto!!



2012-02-12 @ 21:37:29
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0