Bokrea, träningsresultat och annat babbel

God morgon!

Igår tog vi en tur förbi Domus och deras bokrea bord innan vi skulle till babykul. Vad mycket det fanns som föll mej i smaken, hittade åtmisntone 5 böcker som jag jättegärna vill ha. När jag var liten var min dröm att ha ett eget bibliotek, med andra ord är jag en boknörd innerst inne ;) Och långt ifrån min dröm är jag också, jag äger inte ens en bokhylla. Hursomhelst så köpte jag Camilla Läckbergs Änglamakerskan och Emma Jangestigs Varför gråter inte Emma? Läser Änglamakerskan nu och vad bra den är! Är Camilla Läckberg alltid så bra? Inte läst något av henne förut. Wilde fick såklart en bok han med, Disneys bilar bok med knappar&ljud.

Annars var vi på babykul igår, Wilde roade sig som bara den så igår var det värt att gå dit. Och på tal om Wilde han har blivit så stor. Bara på ett par dagar har han blivit hel vild klättrar och ställer sej överallt. Tror att han gå vilket resulterar i att han ramlar och slår sig hela tiden! Men inte en dag för setn detta, hans kompisar går ju redan så :)

Igår eftermiddag blev det en kondispass på Etage, 40 min crosstrainer. Igår kväll bestämde jag mej för att det var dags att kolla resultatet av 3 veckors träning. Mellan 0,5 - 2 cm har försvunnit, kanske inte ett WOW resultat enligt många men jag är så nöjd! Med tanke på att jag inte har gjort något åt mat osv utan har fortsatt med att både fika, äta godis och dricka cola så. Träning is the shit så äre bara :)

Idag ser det ut att vara underbart väder ute så då får det bli en långpromenad här fram på förmiddagen. Ska gå till Jyckebo och köpa kattsand och så ska vi inhandla lite fika för i eftermiddag kommer Michaela hit och hälsar på :) Ska tydligen städa också tyckte Wilde som har slängt frukosten på golvet. ;)





Tossig liten kille!


Kommentera
Postat av: Jessica

Kan man säga ja.. :(

Camilla Läckberg är superbra! Har läst alla böckerna och jag älskar dem!

Änglamakerskan är bäst, men jag tycker att du ska läsa de andra också, men kolla ordningen på dem.

Jag läste den sista först :) ha ha

Det är en följetång, fast fristående böcker :)

2012-02-23 @ 14:25:56
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja det kan jag verkligen rekomendera!

Älskar hennes sätt att skriva på.

Änglamakerskan är den sista utgivna boken.

Sök på google så får du upp ordningen på utgivningarna :) Trist när man läste bakifrån och fram som jag gjorde :P

2012-02-24 @ 07:08:27
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0