Bah!

Jag har precis sökt ett jobb, direkt jag såg annonsen så var det känslan av att detta ska jag ha! Åhhhh håll tummarna för mej nu. Slängde iväg ett mejl med personligt brev, inget korrekt CV eller så. Inte en aning om hur man skriver ett cv ens. Ska jag ringa på måndag kanske? Säga att det var jag som mejla, försöka "prata" mej in också? Vill detta! Kändes som jobbet var menat för mej, jag har läst rätt saker, har rätt erfarenhet. Men ska väl kanske inte hoppas på för mycket, men visst ska jag hålla tummarna HÅRT! Och va fan bära eller brista, på måndag ringer jag dit också. Annars kommer jag antagligen bara att ångra mej ifall det inte blir något och jag inte har försökt allt.

Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

GO GIRL!!!!

2012-02-12 @ 08:26:56
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0