<3

När älsklingen kom hem från jobbet igår hade han med sig en ask choklad hjärtan och ett presentkort på Affections. Blev så glad! Det var verkligen jag behövde, har gått och drömt om alla "onödiga" saker jag velat köpa där och nu får det allt bli en tur dit snart och se vad jag ska ha mej. Duschcreme med doft av körsbär lockar, eller body butter med doft av jordgubb eller mango. Eller.... eller... :) Av mej fick han av lotter och choklad och av Wilde ett stenhjärta med texten Världens bästa pappa.

Efter det stack jag till gymmet med Emelie, blev ett kondispass men orkade inte mer än 35 min på crosstrainern igår. Men jag var sliten och trött redan innan så inte konstigt att jag inte orkade. Hem sen och tog en lång dusch. sen blev det mat och vaniljhjärtan till efterrätt. Och sen slocknade jag på soffan kl 21, så trött så det var inte klokt! Blev med andra ord en tidig kväll för min del..

Idag är det onsdag och jag har huvudvärk för 3e dagen på raken, gött mos! Tur att det finns huvudvärkstabletter som håller det borta några timmar i taget. Är meningen att vi ska på babykul kl 10, men nångång mellan 8 och 10 ska sotarn komma så vi hoppas att det blir närmare 8 än 10 så vi verkligen hinner iväg. Hade tänkt gå men nej, jag tar en vilodag idag. Orka dessutom stressa som en idiot ifall sotarn är sen. Sen får det bli ingenting resten av dagen, välbehövligt för det är nåt hela tiden nu tycker jag.

Förövrigt behöver jag verkligen hitta på nåt kul snart, helst innan jag bärjar jobba men känns som det skiter sig redan i planeringen. Inte lätt att få allt att gå ihop tyvärr. :( 

Yes nu kom sotaren, tillochmed ännu tidigare än planerat. Skönt för då hinner vi till babykul. Och tummen upp för att komma förtidigt!


Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Mysigt med lite uppvaktning=)



Hade också tänkt mig till babykul nångång, eller är det bara om man anmält sig kanske?



Hoppas ni får en bra dag=)



2012-02-15 @ 10:17:56
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Tack vad go du är!

2012-02-15 @ 21:12:01
URL: http://overleva.vimedbarn.se
Postat av: Gitsie

Såg din kommentar på min blogg först nu. Vet inte var de ligger ute, har hört det av A-K och Linda bara. Enligt A-K är det fem tjänster. Ring A-C och hör. :)

2012-02-16 @ 19:26:07

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0