Söndag

 
Igår var det tjejkväll hemma hos en arbetskamrat, hon bjöd på jättegod mat och det var trevligt där. Kvällen slutade dock ganska tidigt, tror aldrig jag varit hemma så tidigt efter en "utekväll" ;) Men som sagt trevligt var de, kul att träffa folk utanför jobbet.:)
 
Innan det var syster Emlie och Nova här på besök. Fick mitt hår färgat av syster och barnen lekte. Trevligt det med :)
 
Idag vaknade jag pigg och tidigt, har plockat och grejat lite här hemma. Varit ute med Wilde en bra lång stund, åkt pulka och letat upp min bil under snön. Hjärtat har kört med snöslungan han så nu är det fint här ute.
 
Ska fortsätta greja här inne resten av dagen, det ska pyntas och fixas med allt juligt som jag inte hunnit med. Tvättas då hela badrummet svämmar över av tvätt. Det blev en kort helg detta men ändå känns som jag hunnit med en massa.
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0