Ny telefon

 
Det var inte bara Gekås i Ullared som fick sig ett besök i fredags utan även Telia butiken i Ullared. Jag var ju tvungen att byta mitt abonemang och tyckte det var en bra ide att gå in i en butik eftersom dom ändå inte ringt upp igen ang byte. I vilket fall som helst gick jag in som ägare till sliten, krånglande och trött Experia med Telia och kom ut som ägare till Iphone 4 med halebop. Skit smidigt var det, tjejen bytte från Telia till halebop på ungefär 2 minuter. Och jag som trodde det skulle krångla en massa att byta. Mycket nöjd! Och nu tycker säkert ni att jag är helt efter som köper 4an när det finns en 5a men helt ärligt kan jag inte komma på en en enda anledning till att jag skulle betala en massa extra tusen bara för att när jag ändå inte är intresserad av det. För att tillägga ligger fortfarande telefonen kvar i sin låda i den lila kassen jag fick i butiken, yes så kul var de. Kommer säkert att bli nöjd sen men än har jag inte orkat ta tag i och byta, syrran får göra det åt mig sen. ;) Dessutom vill jag egentlgen inte ens byta telefon men med tanke på att den bara stänger av sig hursomhelst och låser sig var och varannan stund är det dags att byta. Men jag har verkligen älskat min telefon så det svider lite.
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0