Fredag

 
Sista lediga dagen idag, usch det har gått alldeles för fort dom här dagarna så tror bestämt jag tar mej lite mera ledigt. Jobbar 4 dagar nu sen tror jag att det får bli hemma 4-5 dagar till. Ska kolla om det är okej att ta semester nu med så kort varsel annars får det bli timmar. Skönt att vara hemma med resten av familjen när dom är lediga så :)
 
Igår tog jag och Wilde en promenad till Lindex för lite presentkorts shopping, jag köpte mej 2 par leggins och hämtade även ett paket jag beställt därifrån när dom började rean på shoponline. Vad mycket bättre rean är online än i affären och jag är väldigt glad att jag inte väntade och trodde att samma skulle reas ut i affär, affären borde nästan skämmas då det mesta var samma som hängde där innan jul och innan mellandagsrean. Det som handlades igår var bara på ordinarie pris, blev lite till Wilde som han ska få när han fyller år och till mej som sagt leggins och paket med BH till mig och födelesdagspreent till Wilde. Haha tur att jag får presentkort och använder det på Wilde ;) Men jag har fortfarande 470:- kvar på det och lovar att lägga det på mig själv :)
 
Idag ska det grejas här hemma, Wildes hyllor&tavlor ska sättas upp på väggen blandannat. :)
 
 
 
Nya kläderna,det sista är gråa leopard leggins får jag väl tillägga eftersom det inte syns så väl.
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0