Söndag

 
Sitter och väntar på att klockan ska gå, Wilde har hållt igång sen klockan var 5 imorse så börjar att bli en aning långsamt. Hunnit både de ena och andra men mest gjort ingenting. Tycker förövrigt att helgen har gått alldeles för fort och nu är det snart dags för en ny jobb vecka, den börjar bra iallafall med 7-16 turer både måndag och tisdag och fortsätter de så blir det en helledig helg nästa helg med. :) Dessvärre får vi hoppas vi får nån som kan vänta på sotaren här på tisdag för han ska komma mellan 8-10 men jag var inte snabb nog att svara på kvällsturen som kom. Undrar om man får betala annars? Om ingen är hemma när sotaren kommer? Tycker man ska få boka tid med sotaren också som med allt annat. Passar inte oss alls bra med den tiden. Tycker nyss han var här förresten, hur ofta sotar man egentligen? Och en sista fråga, varför frågar jag ens lär ju ändå inte få nåt svar här, haha..
 
Nej nu får allt klockan gå så syrran kommer nångång, drygt och vänta men är ju 2 timmar kvar tills vi sagt att vi ska åka så.. Undrar om man kanske skulle äta frukost omgång 2? Är ju ändå fyra timmar sen vi åt den första frukosten. Och vet ni vad? Jag lovar att Wilde kommer sova tungt när jag ska väcka han till dagis imorn. Payback time på helgerna tror jag dessutom att han tänker. ;)
 
Morgonpigga älsklingsungen, fast bilden är från igår =)
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0