Fredag kväll

 
Igår eftermiddag blev det några timmar i furuskog med ett gäng tjejer och barn, Wilde var helt tossig så lekparken var visst inte så illa ändå. Helt slut unge som somnade på 2 sekunder, härligt det då vet man att han haft en bra dag! :) Märks verkligen skillnad på han när han ska sova om han har fått härja och träffa barn mot när han inte gjort det. Idag har vi haft en ganska lugn dag, promenad och fika på stan med syrran och eftermiddagen har vi bara tillbringat hemma med att göra ingenting. Wilde var rastlös och det tog en 25 minuter att natta idag och det är allt skillnad. 
 
 Annars idag har det som nämnt inte hänt så mycket, en ganska trist eftermiddag/kväll vill jag påstå. Och nu är jag ensam hemma, hjärtat är till Arvika ikväll. Ska för den delen snart gå och lägga mej, desto snabbare jag lägger mej desto snabbare blir det imorn eller hur?
 
Gjorde en beställning från HM igår förresten, nytt till Wilde såklart vad annars. Om han ens behöver mer kläder? Nej vore väl synd att säga egentligen men jag är lite shopping tokig så. ;) Fast jackan behövde han verkligen så den var nödvändig, snart är det höst så. Och likadant med pyjamaser för så gott som alla han har börjar bli korta i ben och armar. Förresten ska Wilde få skitsnygga "rockabilly" jeans av pappan, ska se om jag kan få hämta dom imorn så ska ni få se. :)
 
  

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0