Pixiekids bloggare


Än en gång har jag haft turen på min sida och denna gången ska jag få vara med och blogga om Pixiekids, kommer att få en vara som sedan ska användas och bloggas om. Kul att få vara med. :) Just i dagsläget är det lite dåligt med kläder i Wildes storlek i webbshoppen och jag har bara hittat 3 olika alternativ. Ett par jeans, ett par orange frottebyxor ifrån Duns eller Bellio tossor. Jag ska välja ut tre varor, rangordna vilket jag helst vill ha och sen blir det till att vänta och se vilken vara jag fått. Lutar åt att jag väljer tossorna eller dem orange byxorna om jag ska välja kläder annars finns ett kägelspel som såg lite kul ut. Finns även en balanscykel men undrar om man verkligen få en sån? Den kostar ändå 1095:-. Jag ska iallafall avvakta ett par dagar och se om det ramlar in nåt mer för har fram tills fredag på mig att bestämma :)




http://www.pixiekids.se/


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0