Påskharen


Idag har jag roat mej med att jobba 7-16. När jag slutade kändes det precis som om detta var dagen före ledigt och helg men så är inte fallet för min del för imorn blir det delad tur. Dock med en lång rast mitt på dagen och då ska jag hinna tillbringa lite tid med skrutten innan han åker för att tillbringa helgen med faster. OM det nu blir så vill säga. Efter knappt en timme på dagis idag ringde dom att han hade feber så han fick bli hämtad av pappan. Han har varit pigg under eftermiddagen men på ganska dåligt humör. Jisses vad svårt detta är. Men jag är numera lika förberedd på en hemma helg med skrutten som på Elmia så får vi se vad det blir. Lämnar inte Wilde om inte han mår bra men hoppas samtidigt att han ska göra det för jag har längtat efter denna helgen länge nu.

När jag kom hem från jobbet förut kunde man ha trott att påskaharen hade varit här men så var inte fallet. Nej det var Emelie som hade varit här med påskägg till Wilde och en chokladkanin till mej. Och dessutom hade jag fått ett ägg av älsklingen och Wilde med godis och trisslott. <3 Blir allt lite bortskämda både jag och Wilde. :)


Wildes ägg med innehåll :)


Till mej :)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0