Nöjdast


Nytatuerad och skitnöjd, min blomma fick sig en omgång och det blev så mycket bättre. Bättre underlag att bygga vidare på mej för den andra var minst sagt svårmatchad. Tackar min syster för sällskapet denna dagen, blev ett antal timmar i Kil för tiden blev framflyttad till 15,30 ist för 13. Men den som väntar på nåt gott eller hur? Tatueringen var värd att vänta för.

Nu är jag hemma i min efterlängtade soffa, jag mår rent ut sagt skit! Blev ännu värre nu när jag kom hem och slappnade av ordentligt. Feber, ont i lederna och en hemsk huvudvärk. Hoppas att sömn ska krya på mig och så får det nog bli en panodil eller 5. För är det nåt jag varken vill eller orkar med just nu så är det att vara sjuk. Mamma sa att Wilde hade varit varm ikväll med så får bli en temp på honom till morgonen och hoppas att det inte visar nåt.


Visst blev den bra?


Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

snyggt!!!!! vill också tatuera mig nuuuuuuuu men får nog vänta ett tag, sanny ska göra en före mig är det tänkt=)



krya på er!

2012-04-03 @ 07:14:04
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0