Lyckad kväll

Kvällen igår blev lyckad, goda cidrar, mat, massa tjat och fint sällskap. Drog till tuppen runt halv elva och där var det riktigt mycket folk och ett bra coverband som spelade. Emelie avslutade kvällen åt oss på bästa sätt genom att vara så rolig! Åh herregud, ja detta var verkligen en lyckad kväll.




Det var dåligt med kort under kvällen, kameran blev bortglömd.

Idag är det söndag, jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar sen blir det att gå ut och gunga med plutten och så ska vi åka och handla lite. MÅSTE bestämma vad jag ska göra imorn också, bra där Sandra. Men nu har jag iallafall början på en plan. :) Lyckades även få ett litet plutt arbetspass imorn som funkade ihop med tatuerings tiden. Good! Så imorn blir det jobba 7,00-10,30. Iväg och sola, hem och ÄTA! Nånting lärde jag mej sist iallafall. Sen ska jag vara i Kil 13. Syster blir med. :)

Har du blivit lurad idag förresten? Jag vägrar att bli lurad, tycker att 1 april är töntigt. ;)


Kommentera
Postat av: michaela

Hallå eller, bilden på mig när jag sitter själv är hemsk ju! :P

2012-04-01 @ 22:30:50
URL: http://michaelanl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha inte värre än min bild Mickis ;)



Men men den bjur jag på ;)

Tack för en kul kväll!

Känns som jag kan leva på den ett tag fram över :)

Hehe jag kan om jag vill,, ibland släpper det bara och då får man passa på att skratta ;)



Och din tatto blev skitfin !!!

Riktigt lyckad !

2012-04-02 @ 21:53:50
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0