Fredag den 13onde


Andra dagen nu som jag är hemma för vård av bihåleinflammation. Jobbigt! Tycker inte om att vara hemma från jobbet. Men nu är det som det är, känns som det kanske kan vara på bättringsvägen nu iallafall. Jobbigt att inte känna sig jätte sjuk heller, så länge jag sitter stilla/håller mej ganska stillsam känns det bara som lite lätt huvudvärk men så fort jag anstränger mej nåt så aj aj. Verkligen inte vad jag hade planerat detta, jag skulle jobba hela veckan jag. Jobb i helgen iallafall får jag hoppas för sen på måndag ska jag vara ledig för då är dagis stängt + att vi har tid på BVC. Och sen får det bli jobb hela resten av nästa vecka iallafall. Tur att jag har lite plustimmar kvar sen i höstas annars hade jag varit sönderstressad nu för denna veckan blev inte som jag hade tänkt mej överhuvudtaget. Men jag ska förutom måndagen inte vara nåt planerat ledig förrens löningshelgen så jag får nog till det ändå.

Förövrigt känner jag mej alldeles full i vårkänslor, mycket roligt att se fram emot nu och det känns toppen. Känner mej som 25 år igen dessutom. Känt mej som en gammal instängd tant på sistone men inte nu längre ;) Den 27 vankas det sexparty och tjejkväll hemma hos Malin, den 12 maj är det marknad, trafikens dag och förhoppningsvis blir det crusing i bästa 65an på kvällen. Den 2 juni är det Hassleparken och Top cats. Jisses kommer gå ut mer på bara dom här månaderna än på hela förra året ;) Uh illa! Mycket annat att se fram emot med, Emelie fyller år, Nova fyller 1 år och andra Nova fyller 3 år. Och nångång i slutet av maj eller början av juni styr vi förhoppningsvis bilen ner mot världens bästa Ullared med.

Förresten är bilen lagad med, så jävla gött. Man blir allt bra låst utan bil. Tack älskling :)




Wilde har en ny favorit rätt, risgrynsgröt med kanel, socker och mjölk. Mumsigt värre det. Tokiga unge igår som avslutade måltiden med att sitta och hälla mjölken på skeden och äta den. :)



Förresten är inte detta vilken fredag den 13 onde heller, utan detta är våran 5 års dag också. För 5 år sen på fredagen den 13 onde blev vi tillsammans. :)



Älskar dej!






Kommentera
Postat av: Anjelica

Grattis till er! Åh då e det ju absolut ingen oturs dag för er iaf:)

2012-04-13 @ 20:36:43
URL: http://bettyooop.blogspot.com
Postat av: Emelie

Åh älskar bilden när han försöker hälla innehållet i flaskan på skeden !!



Och massor med grattis till er!!!



Tack Sandra för dom fina orden !!

Vet att jag är det men att vara helt själv med allt blir ibland lite mkt.

Och när man är den enda som måste tjata och säga nej och rätta till och ja du vet , man känner man sig som en bitterf***a ibland ^^



Ser fram emot måndag!

2012-04-13 @ 23:10:34
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0