Bra kväll


Helt klart en lyckad kväll hos Malin igår, ett gäng trevliga tjejer, både kända och okända. Träffade bland annat en gammal klasskompis sen 4-6an i Åmål. Kul! :) En massa cider slank ner, Malin bjöd på en helt underbar smörgås tårta och kladdkaka med daimgrädde till efterrätt. Mums! Man får alltid så himla god mat hos Malin. Hade tydligen spenderarbyxorna på mig igår kväll med, handlade lite mer än planerat men så kan det gå. Landade hemma strax efter inatt och vaknade pigg imorse. Möjligen lite lätt huvudvärk men mer än så är det inte. :)

Känner mej lagomt opepp på att jobba ikväll, idag känns som en ledig dag men ändå ska det jobbas. Skulle egentligen behöva till affären och handla med, orkar inte bara.. Men får se om vi inte kommer iväg. Ska även packa och fixa för Wilde som ska åka till faster. Älsklingen ska iväg till svanskog ikväll han så Wilde ska sova hos Ewa. Var planerat sen innan jag fick detta 3 veckors schemat att vi skulle ut varsin dag denna helgen, jag fick ta semester för mitt roliga igår och så fick vi fixa barnvakt för hjärtats roliga idag.

Nu ska jag iallafall ta med plutten och gå ut en sväng. Man får passa på när vädret är fint :)



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0