Onsdag och längtan.

Sitter i soffan och sitter, är en smula trött. Jobbat 7-16 och när jag kom hem blev det en lååång promenad i det fina vädret. Såpass att jag ligger på nästan 16 000 steg. Bra där Sandra! Fast måste ta igen för igår när jag bara fick ihop 6540 steg. Prioriterade målning av sängen före jobbet istället för promenad i ovädret. Förresten på tal om vädret var det nästan lite ruskigt ute igår, huja ingen hit att åka färjan när jag jobbade. Satt i bilen och blundande för att det svajade så. Nästan så jag övervägde att köra vägen tillbaka men bestämde mej för att han som kör färjan inte skulle köra om det vore farligt. Och se jag överlevde, och inte ett enda träd fick jag i huvudet heller.

Har lite smått nedräkning till helgen nu, bara 2 små dagar kvar tills det bär iväg. Åh som jag längtat!
Förövrigt har jag en massa kul att se fram emot det närmsta och det känns toppen. Kommer bli en fin höst detta. Lite av sakerna jag har att se fram emot är Ullared 17/9, Babykul som börjar 21, marknad nästa helg och Novas dop. Fest den 1/8, älsklingens födelsedag <3, och ja jag kan nog fortsätta jämt ett tag till men väljer att avsluta med 10/9 då börjar min semester som sen följs av ännu mera föräldraledighet med världens bästa unge :)



Kommentera
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-15 @ 19:08:37
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: DB

1/8 och 10/9 har väl redan varit? :)



Mysigt med Ullared. jag har fortfarande inte varit där :)

2011-09-16 @ 12:22:58
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0