Novas dop

Började dagen med att stå utanför skopunkten (nej okej, vi åt frukost och klädde på oss innan såklart) när det öppnade för att få mej ett par dugliga skor. Tog ungefär 5 minuter att hitta vad jag ville ha sen var jag nöjd och min outfit var klar :) Nu var vi redo för dop. Var vid kyrkan halv 11 så vi var i god tid eftersom det började 11, det var gudstjänst med nattvard, kör och allt som hör gudstjänster till så det blev liksom ett kombinerat dop eller hur man ska säga? Vi var framme i kyrkan ungefär 10 minuter eller så resten av tiden satt vi med dom andra. Jag var iallafall imponerad av Wilde i kyrkan att han inte tröttnade mer än han gjorde, 1 timme och 10 minuter sittande på samma bänk är ingen hit när man är liten men han höll tal, överröstade prästen, åt upp programmet och spydde ner mej, sej själv och syrran så han roade sig allt. ;) Efter kyrkan bar det av till Orrholmen för kalas, Emelie hade gjort så fint, bakat tårtor och gjort jätte goda pajer. Jag är imponerad kan jag säga! Kalaset var trevligt och som sagt jättegoda pajer, jättegod tårta och trevligt folk. Och nu kommer det bilder










Tack för idag! =)


Kommentera
Postat av: Mli

Åh vad kul med lite bilder !!



Ska försöka slänga in lite av mina nu med :)



Har ju inte bloggat så mkt p ett tag nu och då har jag ju missat jätte mkt från din blogg med,, fanns ju massa kul att lösa och kolla på !

Mkt kul från Ullared !!

2011-09-26 @ 22:36:22
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0