Sjuk igen...

Torsdag idag och jag är sjuk, usch och fy tycker jag nog. Har snytit upp ett par toarullar sen igår eftermiddag, hostar, är varm och har en sjuhelvetes halsbränna. Ja för av nån konstig anledning har jag haft jättemycket halsbränna dom senaste 2 gångerna jag varit sjuk? Förövrigt har jag aldrig varit så ofta sjuk som senaste året, var ju sjuk max 2ggr per år förut. Barnbaciller??? Jaja bara jag är frisk tills på lördag så får det väl vara så här då...


Och nu måste jag visa vilken goding som landade i brevlådan idag:


Så frän jacka, har velat ha den till Wilde länge och nu äntligen! :)


Och nu ska jag återgå till att göra ingenting...



Kommentera
Postat av: Anja

Vilken snygg jacka!:D

2011-09-29 @ 13:01:56
URL: http://bettyooop.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0