Lååååånghelg

Börjar min långlediga helg med nachos mys och film med min älskade, imorn blir det barnloppis med Jessica och barnen på dagen och på kvällen fest med ett härligt (men krympande) gäng. På söndag fyller hjärtat år och det ska firas med paket såklart. :) På måndag kommer finaste Emelie&Nova hit och vi ska gå på babycafe, sen ska jag vara ganska mycket ledig i veckan då jag har några timmar tillgodo och snart ska sluta så jag jobbar tidigast torsdag, härligt! 

Förresten gick min kamera sönder igår kväll, bara sådär när jag precis hade tagit kort och skulle stänga av den. Tack för det jävla skit kamera, har verkligen ingen lust att lägga pengar på en annan kamera MEN ingen återvändo för jag vill inte vara utan kamera. Bah! Först gick telefon sönder, sen kameran. Här näst då? Datorn? Bilen? Barnvagnen? Säkert nåt bara för att.

Nä nu ska jag sluta gnälla, mys kväll ska det va!

Sista bilderna jag tog med kameran, nybadad gosunge! <3

 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0