Kort uppdatering och massa nya bilder

Efter en vecka fylld med jobb väntar nu en helg minst lika fylld med jobb som veckan var. Jobbar 7-22 imorn och 16-22 på söndag. I helgen (söndag) ska det även hinnas med loppis. Ska bli kul, hoppas man kan bli av med lite överflödiga saker. Har några kartonger och kassar med saker, en himla massa barnkläder och prydnadssaker. Jag och Jessica ska stå brevid så blir säkerligen ett par trevliga timmar i det utlovade regnet.

Förövrigt längtar jag galet mycket efter nästa helg då jag och Emma styr bilen mot paradiset, oj oj! ;) Och helgen efter det är minst lika efterlängtad. Har bestämt mig för långledigt och det blir marknad, förhoppningsvis fest med Sandra och Novas dop.


Nu kommer det bli lite nya bilder på världens finaste unge:



Utan tänder är det inte lätt att äta äpple, men slicka på det var mums.
 

(tyvärr så dålig kvalite men hur go är han inte?)



Våran fina kille <3




Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Paradiset? Ullared?



Ja vi får hoppas vädret inte blir alltför dåligt på söndag=)



Go han är Wilde. Har han fått några tänder än? Nikki är utan ff honS



ha en trevlig helg så ses vi kanske på söndag då=)

2011-09-09 @ 22:28:36
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Anja

Åh vad kul med så mycket bilder! Så fin pöjk ni har!:D

2011-09-10 @ 01:15:37
URL: http://bettyooop.blogspot.com/
Postat av: Mli

Sicken stor pÔjk han har blitt då !

Nu måste vi allt ta och ses :)

Såg på FB när han satt i kundvagnen med :)

Smidigt!!



Tack för dom fina orden ! Värmer att höra :)

Det är sant , jag är tacksam för att dom erfarenheterna har gjort mig till den jag är idag, med många insikter som jag annnars inte skulle haft.

Och jag tror att jag är en bättre människa nu än jag hade varit om inget av det där hade hänt.

Men tycker det är jobbigt med nya människor.

Men precis som du sa så ska jag låta dom lära känna mig först :)



Jag var inne där och kollade och dom hade jätte mkt fint .

Gick runt och visade Icka vad jag kunde tänka mig i present till Nova ;) hehe

Nästa gång jag är i Åmål blir det definintivt en tur dit !



Hah oj 3 saker , det vra inte mkt ^^ Men jag tyckte inte att jag hade varken dåliga eller dyra saker ^^

Kanon att du tar med till nästa med !!



Dom var här och kollade här om dagen och dom måste bryta upp i taket och kolla hur mkt som är skadat och sen måste taket och läckten på hela baksidan läggas om.

Så det är ganska mkt jobb...

2011-09-10 @ 09:39:24
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0