Det närmar sig...

En fredagskväll, en kort natt och en ganska långsam bilresa kvar. Fasiken så jag har längtat, nä tjatar inte alls om det väl!? Hursomhelst så ringer klockan 04,00 och jag kommer säkerligen sitta här trött som som få till morgonen och undra om jag är galen. Brukar gå i dom tankebanerorna när man kliver upp mitt i natten för att åka och shoppa.

Skönt med helg iallafall, jag har varit trött i veckan, inte för att jag direkt kan sova länge imorn men bara att vara ledig från jobbet är inte fy skam. Även ledig söndagen och då får det blir en tur och hälsa på Linda på stödboendet, uh så jag saknar det stället!! Arbetskamraterna, jobbet i sej, och för att inte tala på personalfesterna! :) Jaja...

Nä nu ska jag se om det går att trolla fram något ätbart och så får det bli senaste Irene Huss filmen. Hoppas alla har en fin fin fredag. :)





Kommentera
Postat av: beckis

Jag har aldrig varit sugen på att åka till ullared (som jag antar du pratar om??), speciellt inte efter det hemska programmet som gick..

förrän nu! åååh, jag vill verkligen! känns som om jag missat världens grej och alla åker dit hela tiden..

2011-09-16 @ 20:42:25
URL: http://nogg.se/beetlejuice

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0