Dagens


Vi tog en promenad i regnet, var en tur till Nytorget och fikade med Linda och Angelica. Wilde fick så fina kläder i present.



Detta var det han fick, lite stort än men han växer så det är bara bra.




Wilde har haft leksaks provning, han verkar nöjd. Sparade 2 leksaker som han får till jul resten fick han idag :P


Letar som en tok efter en overall till Wilde och har nu hittat 2 alternativ. Nr 1 är en svart Didriksson på internet och nr 2 är en KAXS från Kappahl. Lutar åt den senaste, priset är desamma och bägge är lika fina men ska man lägga 700:- på ett enda plagg kan det vara trevligt att ha en affär att gå till om den skulle gå sönder eller nåt sånt. Dessutom är den utsedd till mest prisvärda overallen enligt viföräldrar =) Men jag ska fundera tills imorn i vilket fall som helst. Jacka ska han ha med, har hittat en så tuff på tradera som han bara måste ha så den hoppas jag vinna. Sen såg jag en fin på Kappahl med så kan hända att det blir två jackor. Den på tradera är inte en vardags/mjukisbyxor jacka så.. Tur att det är kul att shoppa ;)

Nu börjar det iallafall bli dags att inta sängen, jobb 7-16 i Kila imorn som gäller för min del.  




Kommentera
Postat av: HardyLee

Tjusiga kläder. Pryder fina killen perfekt det!



Ja jag måste oxå ha vinterkläder åt ungarna, hoppas på att det inte är för kallt innan november när jag ska till Ullared;-)



Ha en bra dag på jobbet=)

2011-09-19 @ 07:56:52
Postat av: Jessica

Tänkte bara säga att KAXS fick sämst betyg i ett test som jag läste ifjol, va nåt med nåt ämne som den släppte ifrån sig, som tydligen inte var så bra. Dock va detta ifjol, de kan ju ha ändrat dem. Sen är det ju inte alla som bryr sig om sånt heller, men den hamna längst ner på listan då iaf.

Bara lite info :)

Har ju som sagt ett par termobyxor därifrån, de är ju faktiskt skitsnygga :)

Kram

2011-09-19 @ 08:21:01
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja de är skitsnygga :)

Jo det är möjligt att de har gjort, man får hoppas på det iaf :))

2011-09-19 @ 14:57:57
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0