Torsdag

Idag blev en aktiv dag och en shopping dag. Härligt, det gillar jag. :) Började dagen med promenad till station där jag mötte både Emelie och Sandra. Gick hem och förberedde för TW demon och fika, kom inte så många som tänkt men jag är ändå nöjd. Efter detta blev det ut och gå igen, mot stan och shopping. Skor var det och där stod jag och skulle köpa mina efterlängtade skor. Fick dom i rätt storlek och tittar på dom, två helt olika skor? Eller ja samma skor fast helt olika till utseende. Jaha? Stort fabriksfel på dom och inga fler i min storlek så istället blev det ett par Puma med lite foder i. Blir nog bra det med men tråkigt när jag längtat efter dom andra.

Vidare mot Lindex som passande nog hade fina rabatter dagen i ära, 100:- i rabatt när man handlade för 400 och 200 om man handlade för 800:-. Topp! Blev ett par underbara baggyjeans till mej, passade perfekt och jag älskar dom. Och till skrutten blev det såklart en hel hög med kläder, nån som är förvånad? ;) Dessutom fick jag och Emelie en varsin Up&go box. Vet inte varför vi fick dom men jag tackar inte nej. Gratis är alltid roligt!


 Nej nu ska jag fixa lite mat, fetaost&kassler sallad och potatisgratäng står på menyn.  






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0