Måndags nytt

Om jag bara fick önska en liten ynka sak, ja då jävlar skulle jag vara MILJONÄR! Eller åtminstone en liten smula rik.. Ja vinna på triss skulle vara helt okej det med. Och med det skulle barnet ha alla kläder jag blir så galet kär i, jag skulle ha mej en massa nya skor, Laila Bagges nya parfym, ny vagn, och mycket mycket mer. Men jag får drömma vidare ett tag till, jag ska iallafall alldeles om en liten stund beställa mej en ny kamera och det är inte fy skam, har insett att det inte går att vara utan. Har hittat en som verkar uppfylla mina krav, dock ett för mej helt okänt märke men resonerar som så att håller den inte ett år finns det garanti och håller den ett år + några månader ja då är den likvärdig med en samsung så va fan. 

Har förövrigt haft en mysig dag idag, babycafe och ett par timmar på stan med Emelie&Nova. Sen var det lite kalas för älsklingen igen och jag hade gjort en tårta med grädde, kiwihjärtan och banan och som innehåll vispad grädde med sura hallon och choklad pudding. 


 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0