Lite komiskt...

Hej Sandra.

 Vi har tyvärr ingen representant i dina trakter så jag kan ej hjälpa dig, Beklagar detta. Hoppas det löser sig för er.

Vi söker alltid efter duktiga tjejer/kvinnor som tycker att detta skulle vara ett roligt extraknäck. Så om Du skulle vara intresserad så hör gärna av er för då har vi ju en representant till er nästa gång.


Detta mejlet fick jag till svar när jag försökte boka ett homeparty, lite komiskt? För att kunna fixa en kul tjejkväll ska jag tydligen vara tvungen att ta jobbet själv. Precis vad jag hade tänkt mej eller? Haha.. Nej det var väl inte riktigt min plan.. Jaja jag söker vidare och fortsätter hoppas på att kunna fixa till nåt bra =)


Kommentera
Postat av: Jessica

Ja nu vill jag ha ett party!

Barnvakt är fixat :))

2011-10-29 @ 00:47:56
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0