Baba babaaabba

Onsdag idag och det är en såndär mucho effektiv dag, babykul, hem, soptippen, Åmål, hem igen, grejat.. Ja sådär ja. Och nu sitter jag och spånar på en tjejkväll, tror nog jag ska få ihop en. Med nåt hemparty samtidigt är planen så, ja jag ska nog få ihop nåt. Känner att det behövs, att jag behöver det! :)

Igår var jag med Malin i Karlstad och jävlar vad jag känner mej bra! Riktig självförtoendeboost kan jag lova. På min första egna demo som jag hade sålde jag såpass att jag förtjänade extra gåvor, jag har uppnåt försäljnings målet för min väska, och efter imorn är det inga mer "krav". Jag har varit med om att uppnått mål och varit en liten del av helt grym försäljning. Nästa mål är en gratis resa till Monte Carlo, skulle vara en upplevelse det och målet känns faktiskt inte omöjligt. Andra kul mål att uppnå också och jag känner med taggad.

Längtar en smula till morgondagen, min hemmademo med goa tjejer. Ska bjuda på hemmagjord ost, kex och frukt. Shopping med Emelie efteråt och ja det blir en bra dag. Och efter torsdag är det fredag och på fredag åker jag och mina hjärtan till karlstad och handlar.


Kommentera
Postat av: Jessica

Vilken tid var det imorgon? Vi är lite småförkylda här, så jag vet inte om det är så lämpligt att komma? :/

2011-10-26 @ 20:31:56
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0