Tisdag

Idag är jag trött, grått och tråkigt ute med livar inte upp...Inte att det behövs städas och tvättas heller meeen så får det väl vara ibland.

Har förövrigt en liten kille som blev himla vrång av klockomställningen, sover inte tillräckligt länge på morgonen, "hinner" inte sova på eftermiddagen och orkar inte vara vaken till sju. Pjuhh. Jag vill ha tillbaka 19-7, är en himla bra sovvana det inte denna nu när han somnar 18-18,30 och vaknar 5-6 istället. Jaja snart är vi förhoppningsvis tillbaka på 19-7 igen.

Till nåt roligare då, igår fick jag ett samtal som jag väntat på och nu är sexparty bokat till tjejkvällen. Uh kommer nog bli en riktigt kul kväll har jag på känn. Trodde nästan inte det skulle gå efter alla Nej svar och att det inte finns några konsulenter häromkring men nu så. Nu kan det lika gärna bli 11 november fort fort! :)



Kommentera
Postat av: Slaven Tommy

Tips till nästa sexparty: http://slaventommy.blogspot.com

2011-11-03 @ 19:42:22
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0