Tisdag

Jag är uttråkad, har egentligen inte hänt nåt nytt sen sist men tänkte skriva ett par rader ändå. Skrutten snorar, jag är hes och har huvudvärk sen igår. Blä! Känner mej inte sjuk och Wilde är pigg men ändå, får nog bli hemma från babykul imorn iallafall så man inte blir skyldig till nåt smittande av andra barn. Dock får det vara slut på hemma sittandet imorn! Får bli en långpromenad och på kvällen ska jag iväg och hålla en demo så . Har längtat efter det, var alldeles för länge sen sist och jag är taggad.

Har även en demo på fredag och på lördag bär det av till farfar och gratulera honom. Det var väl så denna veckan ser ut, spännande? Eller inte kanske....

Åhh längtar till vi åker till Ullared, bara 2½ vecka kvar. Har även en plats över om nån känner sig sugen?

Nej hipp och hopp, blev en enda röra detta. Nu ska jag dyka ner i en bok innan det är dags för Desperate.




Busgrabb <3 (dock såg jag inet riktigt klok ut, haha)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0