Lille plutt

Har varit ett par jobbiga dagar för skrutten nu, feber som beroende på panodilens verkan har pedlat mellan 38,5 och 40,2. Ledsen liten kille som har velat ha mamma och pappa inom räckhåll hela tiden. Han har knappt ätit men åtmisntone druckit, idag är han på bättringsvägen och högsta feber har varit 38,8 och lägsta på 38,6. Ätit yougurt, fruktpure och russin. Och tadaaa en tand har dykt upp och kan vara det som är anledningen till att han varit så dålig. Samtidigt ska dom enligt allt jag läst inte bli så dåliga som Wilde varit men ändå. Kan ju vara så ändå, bara det inte blir nåt ihållande så han ska vara feberyrig i 3 dagar för varje tand. Men nu är han som sagt på bättringsvägen, det märks dock om febern ökar igen sen när verkan av panodilen släpper men jag hoppas den håller sig nere.

Och med tanke på hur Wilde mått har vi mer eller mindre bara suttit i soffan eller sovit i sängen sen i tisdags eftermiddag så nåt kul har inte direkt hänt. Helg på gång igen och detta blir en mysig helg med adventspyntande hemma på lördagen och skyltsöndag på söndagen som ska kollas tillsammans med Emelie&Nova. Det gillas absolut!



Liten skruttunge som fick inviga sin nya mys onepiece igår. <3


Kommentera
Postat av: Mli

Dom kan bli jätte dåliga när dom får tänder har jag hört^^

Har hört av flera att det var "den jobbigaste perioden".

Men förhoppnigsvis så kanske det bara var första som var så här jobbig ,, håller tummarna för det !

Tänk att just tänderna kan ställa till med så mkt^^



Jag vet och känner att du finns , du är en toppen vän !

En sån fin vän som dig är jag så glad över att jag har :)



Åh jag längtar ihjäl mig till Ullared !!

Haha jag skrev 11 dagar igår va !?

Kommer få lite extra klirr i kassan med om jag får iväg allt som jag fått sålt ! Affärerna går bra nu ;)

2011-11-24 @ 20:16:30
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0