Slitsamt

Idag är det måndag och det betyder babymassage, det var precis lika trevligt som vanligt och den här gången hade Wilde tålamod nog att vara med på nästan hela. Men bara nästan för sen blev han hungrig. Dagens massage tog hårt på han, han somnade direkt jag la ner han och sen sov han sig igenom promenaden hem, den hoppiga och skumpiga färden uppför trappan och sov sen vidare till klockan var 15. Gott för han det :) Nu borde han vara vaken tills det är dags att sova för natten.

Jag väntar på att klockan ska  bli sex nu så det blir Wilma träning, tycker dock att det är långsamt att vänta på nåt som ska vara på kvällen. Skulle helst se att allt händer på förmiddagarna så man slipper vänta ;) Har på tal om Wilma köpt en ny leksak till henne, en "Dog training dummy" och den lär göra succe för hon var alldeles till sig när jag tog upp den ur väskan för att packa ner den i hennes påse och succe för mej eftersom den har ett rep att hålla i så jag slipper vassa tänder i närheten av mina händer. Köptes på den nya affären som öppnat vid domus. Där fanns mycket kul minsann, det är ungefär som profab i Åmål fast lite mindre. Kul med lite nytt här i stan, det behövs verkligen!


Till helgen ska jag förresten klippa mej, underbart. En kompis till syrran som går sista året på frisör som ska klippa mej, blir inget avancerat utan det ska bara toppas och klippas upp lite så det ser bra ut till dopet nästa helg men jag toklängtar! Har inte klippt mej sen i slutet av oktober och det är LÄNGESEN så är verkligen på tiden!


 Nej nu ska jag busa lite med den här skrutten innan det är dags att åka.



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0